niedziela, 30 października 2011

Percy Jackson i Bogowie Olipijscy Tom III Klątwa Tytana - recenzja



Percy Jackson i Bogowie Olimpijscy Tom III Klątwa Tytana
Autor: Rick Riordan
Rok Wydania: 10.03.2010
Okłądka: miękka
Wydawca: Galeria Książek
Moja ocena: 9/10 (5-)
Opis:
Kiedy Percy Jackson dostaje od swojego najlepszego kumpla
Grovera pilną wiadomość z prośbą o pomoc, natychmiast przygotowuje
się do walki.
Przyjaciele ruszają na ratunek i odkrywają, że Grover spotkał
kogoś wyjątkowego: dwoje potężnych dzieci półkrwi o nieznanym
pochodzeniu. Ale to nie wszystko, co ich czeka. Król tytanów
Kronos uknuł najbardziej podstępny ze swoich planów,
a młodzi herosi mają być jego ofiarami.
Nie tylko oni są w niebezpieczeństwie. Przebudził się starożytny
potwór zdolny zniszczyć Olimp, a Artemida, jedyna bogini,
która potrafi go wytropić, zaginęła. Percy i przyjaciele wraz
z Łowczyniami Artemidy mają tylko tydzień, żeby odnaleźć porwaną
boginię i rozwiązać tajemnicę potwora, na którego polowała.
A po drodze będą się musieli zmierzyć z najniebezpieczniejszym wyzwaniem: mrożącą krew w żyłach klątwą tytana.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Muszę przyznać, że poprzedni tom bardziej mnie zachwycił, ale ten również mi się podobał. Cieszyłam się, że w tym tomie było coś o mojej ulubionej bogini Artemidzie. :)
Książka, jak poprzedni tom, jest pełna przygód, zagadek i tajemnic, które zostaną odkrytę przez bohaterów. Przyznam się, że gdy czytałam tą książkę czułam się jakbym czytała lekturę szkolną. Nie wiem, czemu tak było, ale... tak było. I tak książkę GORĄCO POLECAM!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz