niedziela, 30 października 2011

Nowe przygody Mikołajka - recenzja



Nowe przygody Mikołajka
Autor: Goscinny Sempe
Rok wydania: 01.01.2005
Okładka: twarda
Wydawca: znak
Moja Ocena: 10/10 (6+)
Opis:
Nowa książka o przygodach Mikołajka i jego szkolnych kolegów to bez wątpienia najważniejsze wydarzenie na rynku książki dziecięcej w tym roku. Tom zawiera osiemdziesiąt niepublikowanych dotąd historyjek ilustrowanych zabawną i niezapomnianą kreską Sempégo. Zapraszamy na spotkanie z Mikołajkiem, Rufusem, Alcestem i ich kolegami, których perypetie rozśmieszają kolejne już pokolenie czytelników.   
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Chyba każdy zna, albo przynajmniej słyszał, o przygodach Mikołajka. Muszę przyznać, że zakochałam się w tej książce od początku do końca. Jest w niej tyle ciekawych przygód tego małego chłopca i jego przyjaciół... A co najważniejsze, te przygody są prześmieszne! :D
Uwielbiam czytać tą książkę i choć całą już ją przeczytałam kilka razy, czasem zaglądam jeszcze do niej i czytam 2-3 przygody. Naprawdę super książka i nie wahałam się przy mojej ocenie. :)
BARDZO GORĄCO POLECAM!!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz