niedziela, 30 października 2011

Diupa - recenzja


Diupa
Autor: Ewa Nowak
Rok wydania: 03.11.2008
Okładka: miękka
Wydawca: Egmont
Moja Ocena: 5/10 (4-)
Opis:
Nieśmiały i zagubiony Wiktor poznaję szaloną i pełną energii dziewczynę. Z kolei Wika plącze swoje życie tak, że nie umie już rozpoznać miłości, przyjaźni i dobra. Autorka pokazuje nam pół roku z życia rodzeństwa i ich najbliższych, nawet babci, jak dotąd panny na wydaniu. Ta powieść, w której papuga Diupa ma znaczący udział w początkach obiecujących znajomości, rozczuli Cię i rozśmieszy.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Choć opis jest bardzo zachęcający, ja osobiscie tej książki nie polecam. Po prostu była dla mnie zbyt skąplikowana i nie zbyt ciekawa. Ale oczywiście, jeżeli wy lubicie pogłówkować możecie ją przeczytać śmiało, ale więcej czasu spędzisz na zrozumieniem książki niż nad jej przeczytaniu.
Moja recenzja jest krótka i na temat: książka mi się nie podobała i jej stanowczo nie polecam!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz