niedziela, 30 października 2011

Opowieści z Narnii: Lew, Czarownica i Stara Szafa - recenzja



Opowieści z Narnii: Lew, Czarownica i Stara Szafa
Autor: C.S. Lewis
Data wydania książki: 08.12.2005
Okładka: miękka
Wydawca: Media Rodzinna
Moja Ocena: 9/10 (5-)

Opis:
Nieznany świat czeka za drzwiami - trzeba je tylko otworzyć. Narnia - skuta wiecznym mrozem kraina, która czeka na wyzwolenie. Czworo śmiałków wchodzi przez drzwi szafy do Narnii, świata zniewolonego mocą Białej Czarownicy. I gdy prawie nie ma już nadziei, powrót Wielkiego Lwa Aslana staje się zwiastunem zmian - ale nie za darmo.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
"Opowieści z Narnii: Lew, Czarownica i Stara Szafa" to książka, która zachęciła mnie do dalszego czytania, nie tylko dalszych przygód z Narnii, lecz ogółem zachęciła mnie do czytania kiążek. Inaczej mówiąc, od tej książki narodziła się moja pasja do czytania książek. :D
Oceniłam książkę 9/10, ponieważ przed przeczytaniem książki obejrzałam film, więc to moja wina, że tak oceniłam, a nie autora. xD
Nie wiem, co jeszcze mam napisać na temat tej książki. Najlepiej, abyś sami ją przeczytali. :)
GORĄCO POLECAM!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz