wtorek, 1 listopada 2011

Zdradzona-recenzja




Zdradzona. Dom Nocy 2
Autor: P.C. Cast + Kristin Cast
Rok wydania: 27.01.2010
Okładka: miękka/twarda
Wydawca: Książnica
Moja ocena: 7/10
Opis:
Zoey Redbird, adeptka w szkole wampirów, czuje, że wreszcie odnalazła swoje miejsce na ziemi. Została przewodniczącą Cór Ciemności i co ważniejsze, ma chłopaka... a nawet dwóch.

Tymczasem w środowisku zwykłych śmiertelników dochodzi do tragedii − ginie kilkoro nastolatków, a wszystkie tropy wiodą do Domu Nocy. Kiedy ludziom z jej dawnego otoczenia grozi niebezpieczeństwo, Zoey zaczyna sobie uświadamiać, że niezwykła moc, jaką została obdarzona, obraca się przeciwko jej najbliższym. Dziewczyna musi znaleźć w sobie dość odwagi, by stawić czoło najgorszemu – zdradzie.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Po przeczytaniu pierwszego tomu byłam załamana i rozczarowana i nie zbyt wielką chęcią przeczytałam ten tom. Po przeczytaniu byłam jeszcze bardziej załamana i rozczarowana. Mi sie nie podobało, ale może po jakimś czasie znowu dam szansę i przeczytam trzeci tom. :)
Mogę tylko tą książę POLECAĆ!

1 komentarz:

  1. Darmowe ogłoszenia Radom oraz mazowieckie. Zapraszamy serdecznie do dodawania swoich ogłoszeń oraz wpisywania sie do
    katalogu firm z Radomia i okolic. Bardzo dobra pozycja w google gwarantuje iż mamy bardzo dużą oglądalność strony.
    Nasz serwis ogłoszeniowy obejmuje wszystkie miejscowości z okolic Radomia.
    Ogłoszenia Radom. Darmowe ogłoszenia Radom - Radom Lokalne

    OdpowiedzUsuń