środa, 2 listopada 2011

Przed Świtem - recenzja



Przed Świtem
Autor: Stephanie Meyer
Rok wydania: 25.03.2009
Okładka: miękka
Wydawca: Wydawnictwo Dolnośląskie
Moja ocena: 9,5/10
Opis:
Czwarty tom sagi Zmierzch. Czym zakończy się rok oczekiwania, marzeń, rozterek, lęków Belli? Czy rozdarta między uczuciami do wampira i wilkołaka nastolatka zdoła któregoś z nich wybrać? Czy zdecyduje się na mroczną, ale pociągająca egzystencję nieśmiertelnego wampira, czy też zwalczy miłość do Edwarda i zdecyduje się pozostać zwykłym człowiekiem? Czy ten romans skończy się ślubem? I jakie będą jego konsekwencje?
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Musiałam się z tym jakoś uporać, ale jakoś się udało! :D Było ciężko, ale sobie poradziłam.
Bardzo mi się podobało w książce to, że autorka pokazało, jak to wygląda oczami Jacoba. :) TEAM JACOB! Powiem wam, że Przed Switem jest tak grube, jak Bilbia mojej babci, a może nawet większa. xD Wkurzył mnie ten ślub, to dziecko i to wielkie HALO! o nic. ;( Do dupy. No, ale moje zdanie. A jakie jest wasze zdanie? Co sądzisz o tej książce?

3 komentarze:

  1. Uwielbiam "Zmierzch". Ale tak jak ty jednak nie przepadam za Edwardem. Blee ...

    Ostatnia część jest najlepsza z najlepszych . Czytałam ją chyba z 3 razy, ale za każdym zarem jak ją znów czytam to rozwala mnie Księga Jake . On jest the best . ;**

    Czekam tylko na film . ;)

    Poleciłabym ci przeczytanie, bo z tego co widzę fascynują cię książki typu wampiry i wilkołaki . No więc "Dom nocy" świetna książka i wgl . "Wilkołaka".

    A i co do "Pamiętników wampirów" też jest super.

    OdpowiedzUsuń

  2. Nowoczesny portal z ogłoszeniami z Radomia oferuje dodawanie bezpłatnych ogłoszeń oraz wpisanie sie do katalogu firm.
    W naszym serwisie codziennie pojawiają się nowe ogłoszenia co sprawia iż każdy może śledzić je w dowolnym momencie za pomocą
    specjalnie przygotowanych narzędzi. Preferujemy ogłoszenia z całego województwa jednak ogłoszenia z Radomia są najczęściej dodawane
    ze względu na duża liczbę mieszkańców. Selektywnie sprawdzamy każde ogłoszenie dodane do naszego serwisu co sprawia iż jest on przejrzysty
    i nie zaśmiecony przez spam. Zapraszamy serdecznie już teraz do odwiedzenia naszego portalu ogłoszeniowego i dodania lub oglądania wybranych
    przez siebie ogłoszeń.

    Bezpłatny serwis ogłoszeniowy i katalog firm z Radomia. Praca Radom, nieruchomości Radom, ogłoszenia motoryzacyjne Radom.
    Korzystnie kupisz i sprzedasz. Oferty pracy Radom, nieruchomosci Radom, Tu sprzedasz samochód, znajdziesz usługi. W prosty sposób
    dodasz darmowe ogłoszenie. Zasięgiem obejmujemy Radom i okoliczne miejscowości.

    Ogłoszenia Radom. Radom Lokalne

    OdpowiedzUsuń