poniedziałek, 7 listopada 2011

Miesiąc książek, czyli "siedzę w bagnie książek." xD




Czy kiedykolwiek mieliście tak, że musieliście przeczytać lekture szkolną, swoją książkę, które chcesz przeczytać, książke na konkurs i książke, którą pożyczyłeś/łaś od koleżanki/kolegi? Nie? To nie wiecie jak się czuję! Właśnie jestem w takie sytuacji, jaką nazywam "siedzę w bagnie książek". :) Żadko to mi się zdarza, ale jednak zdarza. W tym miesiącu muszę przeczytać: Mitologię Grecką i Rzymską (na konkurs), Zdadę (lektura szkona), Spętani przez Bogów i Pamiętniki Wampirów Księga 2 (niestety na razie Demonów nie przeczytam, bo zamiast jej kupiłam Spętani przez Bogów) i Opowieści z Narnii: Srebne Krzesło. Nieźle co? Ale sobie jakoś poradzę. ;) A do tego przeniosłam się do innej szkoły, która jest o wiele większym poziomie i muszę teraz nadrabiać. 0_0 Ok, ale przeżyję... Chyba... :)
Życzę wam miłęgo dnia i dziękuję, że odwiedzacie mojego bloga. :) Jak narazie jest tylko 72 wejścia, ale z każdym dniem ta liczba się powieksza. Ok, to koniec, bo jestem śpiąca i zmęczona. Jestm przeziębiona, a do tego mam jutro sprawdzian z niemca i uczyłam sie 2,5 h! Na koniec możecie sobie popatrzeć na okłątki książek.

Życzcie mi powodzenia na sprawdzianie, a ja życzę wam miłego dnia! ;)


5 komentarzy:

  1. No powodzenia. ;)

    Jak przeczytasz spętanych przez bogów, to napisz recenzje, bo chcaiłabym tę książkę przeczytać, ale nie wiem czy się opłaca . ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam :D Życzę powodzenia z takim natłokiem zadań :) Mam nadzieję, że "Srebrne krzesło" ci się spodoba i zamieścisz ocenę "Spętanych przez bogów"

    Czekam cierpliwie

    OdpowiedzUsuń
  3. zapraszam do siebie, chętnie przeczytałabym twoją recenzję na temat tego jak piszę : ) Jeśli masz czas i ochotę ... :]

    OdpowiedzUsuń
  4. Darmowe ogłoszenia Radom oraz mazowieckie. Zapraszamy serdecznie do dodawania swoich ogłoszeń oraz wpisywania sie do
    katalogu firm z Radomia i okolic. Bardzo dobra pozycja w google gwarantuje iż mamy bardzo dużą oglądalność strony.
    Nasz serwis ogłoszeniowy obejmuje wszystkie miejscowości z okolic Radomia.

    Bezpłatny serwis ogłoszeniowy i katalog firm z Radomia. Praca Radom, nieruchomości Radom, ogłoszenia motoryzacyjne Radom.
    Korzystnie kupisz i sprzedasz. Oferty pracy Radom, nieruchomosci Radom, Tu sprzedasz samochód, znajdziesz usługi. W prosty sposób
    dodasz darmowe ogłoszenie. Zasięgiem obejmujemy Radom i okoliczne miejscowości.


    Ogłoszenia Radom. Radom Lokalne

    OdpowiedzUsuń
  5. Serwis ogłoszeniowy Radom Lokalne jest serwisem całkowicie bezpłatnym, wszelkie ogłoszenia i reklamy zamieszczamy bez jakichkolwiek opłat.
    Nowoczesny portal z ogłoszeniami z Radomia oferuje dodawanie bezpłatnych ogłoszeń oraz wpisanie sie do katalogu firm. W naszym serwisie codziennie pojawiają się nowe ogłoszenia co sprawia iż każdy może śledzić je w dowolnym momencie za pomocą specjalnie przygotowanych narzędzi. Darmowe ogłoszenia ze zdjęciami oraz loklany katalog firm z Radomia i okolic.
    Ogłoszenia Radom. Radom Lokalne

    OdpowiedzUsuń